Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

torek, 10. januar 2017

Destash/sale/bolšjak

Lepo pozdravljene,

ker še vedno nimam vseh omar v novem stanovanju, je ustvarjanje malce na stranskem tiru, saj nisem še vsega lepo razvrstila.

Se mi je pa vseeno nabralo še nekaj odvečnega ustvarjalnega materiala, za katerega bi bila vesela, če bi našel nov dom :)

Pišete mi lahko na dasa.paperplay@gmail.com

Na voljo pa imam sledeče stvari:

akvarelne barve - praktično nove. Naknadno sem si kupila druge (36 v paketu), zato jih ne potrebujem toliko. Cena = 12 eur

Na voljo le ČRNA - popolnoma nova. Je ne potrebujem. Cena = 4eur s poštnino

Knjiga. Tudi praktično nova. Sem jo dobila, a je ne potrebujem. Cena = 15eur


Hero arts ozadje štampiljka. Cena = 8 eur


Malo barve manjka. To je barva za grafiko. Cena = 8 eur (nova je 13eur)


Altenew set štampiljk. Uporabljen največ 5x. Imam še 2 ozadji lesa. Cena = 18eur (je pa zelo velika štampiljka)


Hero arts ROŽICA levo spodaj. Na voljo z rezalno šablono. Cena = 3 eur

Ni komentarjev :

Objavite komentar