Kontakt

Če bi želeli imeti katerega izmed izdelkov ali pa kaj več izvedeti, me lahko kontaktirate na dasa.paperplay@gmail.com

četrtek, 24. marec 2016

Cuteness

V zadnjih dneh sem naredila kar nekaj kartic, a jih nisem objavljala, saj sem želela, da je moja objava z dobrodelno noto na vrhu mojega bloga.

Hvala vsem, ki ste mi že poslale kartice za pomoč živalim - tiste, ki pa se še odločate ali pa morda prvič to berete....si lahko več o pomoči društvu za zaščito živali preberete v moji objavi TUKAJ. Na hitro pa - zbiram kartice, ki jih bom donirala društvu, ki bo imelo 9.4. v Kranju zbiralno akcijo papirja in stojnico, kjer se bo dalo kupiti vaše-naše kartice.

_________________________________________________________________________________

Here are few cards I made last week. I've been uploading it on flickr because I wanted that my previous post stays at top. It is about helping animal shelter with donating cards. If you are willing to donate - you are very welcome to read THIS post :)

Here are the cards:







Več o karticah si lahko preberete pod fotografijami v moji flickr galeriji. 

You can read more about my cards in my flickr gallery

9 komentarjev :

  1. I love your little panda bear with the big cup of coffee. I made a panda bear coffee card for the hop too. You panda will probably be happier because mine had just a tiny cup. Great cards.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, čudovita je vsaka posebaj! :) Noro lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, same krasne voščilnice si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako so luštne, prav vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako so fletne in krasno sestavljene :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite voščilnice. Tudi sama bom z veseljem pristavila piskrček za pse in mačke. Z veseljem naredim in pošljem.

    OdgovoriIzbriši